Sponsor worden

Wilt u Mixed Hockey Club Ommen sponsoren?

Mixed Hockey Club Ommen is een al jaren groeiende club met ruim meer dan 200 leden, waar teamwork en plezier centraal staan. Het is een echte familieclub, met heel veel kinderen en ouders die samen lekker sporten. MHCO is sinds 2008 gevestigd op een compleet nieuw sportpark in een jonge wijk met veel jeugd, vooral in deze groep stijgt het aantal nieuwe leden dan ook sterk. Als vereniging zien wij ons zelf daarom ook als een leerschool, de jeugd krijgt niet alleen training in het sportieve aspect maar leert bijvoorbeeld ook sociale omgangsvormen. Daarmee wordt een basis gelegd voor de maatschappij waarin zij opgroeien.

Als bedrijf kunt u zich associëren met echte familieclub, waar normen en waarden hoog in het vaandel staan. Daarnaast is er door de grote hoeveelheid jeugd een behoorlijke exposure te verkrijgen onder een interessante doelgroep binnen de gemeente Ommen en daarbuiten. Zeker ook rekening houdend met het gegeven dat een groot deel van de competitie zich juist buiten de deur afspeelt op andere hockeyvelden in de wijde regio van Oost-Nederland.

Qua mogelijkheden tot sponsoring zijn er best een aantal keuzes. Hoofdsponsor, sponsor van een bord of banner langs het veld, kledingsponsor of een bijdrage aan "de club van 100” behoren allemaal tot de mogelijkheden. Het is in ieder geval ons doel om van sponsoring voor beide partijen, dus zeker ook voor u en uw bedrijf, een succes te maken.

Heeft u vragen of wilt u eens een verkennend gesprek hebben met onze sponsorcommissie, stuurt u dan een mail naar sponsor@mhcommen.nl.

Hopelijk kunnen wij uw bedrijf als sponsor verwelkomen en zien wij u en uw bedrijfsnaam snel op of rond het hockeyveld terug!